čtvrtek 1. srpna 2013

Oblíbená činnost


Středeční meme pořádané ZDE, jehož cílem je, aby blogeři na sebe něco prozradili:)
První téma je oblíbená činnost

Co se týče mých oblíbených činností, mám jich váážně spoustu:D Na první místo bych určitě dala čtení, a to papírových knih, ale to už víte. Nic pro mě není větším požehnáním než si vzít nějaké sladkosti, vlézt si do postele s tlustýma ponožkama na nohou a knížkou v ruce, a takhle strávit nejlépe celé odpoledne. Bohužel mi ale většinou není přáno, kvůli škole bohužel tak nějak vůbec nestíhám číst:/
Dál určitě musím zmínit cokoli, co je spojené s hudbou. Hudba je totiž pro mě naprosto vším, není dne, kdy bych si od rána nebroukala nějakou písničku. Nedokážu si uklidit pokoj bez toho, abych půlku času strávila poskakováním po pokoji na nějaký oblíbený song, a občas se mi stane, že nemůžu usnout ,protože si něco v duchu zpívám :D Mně hlavně vůbec nejde o to, jestli je ta písnička o něčem, nebo o ničem (teda kromě českých textů, které přímo bijou do uší), pro mě je důležité hlavně to, jestli je chytlavá.
A na třetí místo určitě sporty. Ale bacha, já jsem hrozně líný člověk!:D Pravidelně chodím akorát na zumbu, což je nejlepší sport na světě, protože je na hudbu a v podstatě se tancuje, takže je to ideální pro mě:) Dál ráda jezdím v létě na kole (nejlíp s holkama, kdy div nespadneme, jak probíráme všechno možné, nebo s přítelem, kdy se mi vysmívá z vršku kopce, kde já potupně tlačím kolo), bruslím na kolečkových bruslích, lyžuju, a taky jednou za rok hraju squash, což je super sport, ale jsem ráda, když se trefím dvakrát za sebou.
Mimo pořadí bych určitě ráda uvedla kafíčkování s nejbližšími kamarádkami, které mě vždycky nabije a divím se, jak jsme za dvě hodiny probraly všechno možné i nemožné a stále to tak nějak není všechno. Na kafe/čaj/dortík/cokoli jiného s nimi si udělám čas vždycky!
Další moje oblíbená činnost, která stojí mimo pořadí, je trávení času s mým přítelem. Nikdy mi totiž není líp, než když jsem s ním, a on je ten, který mě dokáže vždycky rozesmát. On je ten, s kým jsem schopná usnout o dost rychleji,než doma,aniž se trápila nějakými stresujícími myšlenkami. Jo,a taky ho skopávám z postele,chudáka :D♥

Žádné komentáře:

Okomentovat