středa 7. srpna 2013

Waiting on Wednesday (1)

Povinnost je jedna věc. A láska druhá. Co když ale jdou proti sobě?
Mladá alchymistka Sydney chrání královninu sestru Jill před zabijáky a spolu s ostatními přáteli v utajení studuje na elitní škole v Palm Springs.
Není to ale zdaleka vše, čím se její mysl zaobírá: nedokáže v sobě potlačit city k Adrianovi. Ví sice, že je naprosto nepřípustné, aby jakožto člověk chodila s vampýrem, ale copak si může v něčem takovém poručit?
Zároveň Sydney pátrá po zběhlém alchymistovi Marcusi Finchovi, který zřejmě střeží veliké tajemství indigového kouzla. A možná má i informace o tom, že alchymisté Sydney celý život lhali a jen ji využívali…

Jsou chvíle, kdy mi opravdu vadí, že nejsem schopná číst anglicky fantasy knížky. Protože Indigo Spell už je vydaná pěkně dlouho a my stále čekáme, až do září. Už aby to bylo! I když,  pak k tomu zase budu nonstop přilepená, dokud to nedočtu a nebudu na sebe naštvaná, že jsem to tak zhltla :)

3 komentáře:

  1. take se na tuto knizku tesim :) jednicku jsem cetla davno , dvojku mam doma a chci si ji precist zaroven s trojkou :)) uz aby to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si chci přečíst nejdříve Vampýrskou akademii a pak toto pokračování.. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to v tý ájině o zvládla, ale jelikož jsem četla VA i první dva díly v češtině, tak si to nechci "kazit". Takže se taky nemůžu doćkat. :)

    OdpovědětVymazat