pondělí 23. prosince 2013

23. 12. || Adventní kalendář


Zítra je tu Štědrý den!:) Tak doufám, že už máte všechny dárky vyřešené, ničím se nestresujete a jen si užíváte...
Znáte E-Bradavice? K nim se tak trochu vztahuje dnešní úkol:D Objevila jsem se internetu soutěž Výprava, kterou jsem pořádala před 3 lety pro mrzimorskou kolej výše zmíněné internetové školy. Rozhodla jsem se, že je sice trochu hloupě vymyšlená, je to ale něco nového, pobavíte se nad mým patnáctiletým já a navíc to od vás vyžaduje interakci. V rámci dnešního úkolu se tedy Výpravy zúčastníte a na e-mail mi pošlete obě části klíče...Je to samozřejmě celé laděné do HP, toho snad ale všichni znáte a kdyby náhodou ne, Google ví všechno.
Jinak, neděste se prosím, moje přezdívka opravdu byla Lolla de Travis a adresa blogu je samozřejmě souteze-mrzimor:D

Žádné komentáře:

Okomentovat