neděle 15. prosince 2013

Měsíc s Twilight ságou

http://my-kingdom-of-books.blogspot.cz/2013/11/mesic-s-twilight-sagou.html 
Dneska mi tak došlo, že jsem nepřidala úvodní článek k tomuto projektu, který vymyslela Zuzzi a do kterého jsem se rozhodla zapojit.
O co jde?
- Půjde o to za měsíc (1.12. - 31.12.) přečíst všechny, nebo některé z knih této série
- Dávám Vám naprosto volné pole působnosti, co se týče zapojení. Je tu několik možností. Buď budete knihy pouze číst, nebo je můžete na svém blogu také recenzovat. Je také možné podívat se i na filmy, které byly podle knih natočené a porovnat je s knihami. Je to pouze na Vás.

Poslední týden téměř kašlu na učení, a tak se mi už podařilo přečíst Stmívání a Nový měsíc. Ještě jsem si nerozmyslela, jestli budu každou z knih recenzovat, nebo jen udělám závěrečné shrnutí, ve kterém tento re-reading s prvním čtením. Na to mám ale koneckonců ještě čas:) Je přece teprve patnáctého, proto se i vy ostatní ještě můžete klidně zapojit a přečíst znovu alespoň některé knihy z této série:)

Žádné komentáře:

Okomentovat