středa 1. ledna 2014

Můj rok 2013

V první řadě chci vám všem, svým čtenářům, popřát jen to nejlepší v novém roce, hodně, štěstí, zdraví, lásky, knih a úspěchů:)
Tadaa, toto je v pořadí 100. článek na blogu, sepsaný 1. 1. roku 2014 (ta čtrnáctka trochu vybočuje,no), a já bych vám v něm chtěla přiblížit svůj uplynulý rok jak co se týče knih, tak osobního života. Ale jen krátce!:)
Osobní shrnutí-V roce 2013 jsem:
  • byla na maturitním plesu svého přítele
  • začala psát do školního časopisu
  • poprvé byla v Národním divadle
  • začala péct (a občas i vařit:D)
  • oslavila plnoletost (pořádně)
  • úspěšně (na poprvé!) udělala řidičák
  • složila PTE General z angličtiny
  • byla jakožto oslavenec na pódiu s Raegem
  • začala chodit do posilovny
  • začala doučovat kromě angličtiny i češtinu
  • byla poprvé v Londýně (a cestovala jsem sama!)
  • byla poprvé u moře s přítelem
  • měla po pár letech samé jedničky (i ze semináře z matiky!!)
  • ZALOŽILA BLOG
  • jela na výlet autem jako řidič (ne moc daleko, ale nervy jsem měla pořádné :D)
  • nastoupila do maturitního ročníku
  • si připadala stará, když moje mladší ségra začala chodit do tanečních
  • si obarvila vlasy na hnědo, abych se zbavila blonďatých melírů
  • oslavila tříleté výročí vztahu
Knižní (a blogové) shrnutí: 
  • Za minulý rok jsem přečetla celkem 55 knížek, což je o 5 víc, než jsem doufala, i když se chvílemi zdálo nemožné, že to zvládnu
  • Přečetla jsem 7 knih od českých autorů
  • 4 knihy z mého loňského skóre jsem přelouskala v angličtině
  • 8 knih jsem loni přečetla k maturitě
  • Sama sobě jsem koupila 6 knížek (asi jsem šetřila:D)
  • Dostala jsem 9 knížek na recenzi (no to snad ne, já se překonávám!:D)
  • Napsala jsem celkem 15 recenzí, z toho dvě na film podle knižní předlohy (vím, že pro některé z vás je to denní chléb, ale já se opravdu překonala:))
  • Natočila jsem 5 videí, z toho dvě o filmech a jednu chvástačku
  • Začala jsem spolupracovat s nakladatelstvím Fragment
  • Uspořádala jsem soutěž Adventní kalendář, které se zúčastnilo 19 soutěžících (což mě mile překvapilo, když to byla celkem náročná soutěž na téměř celý měsíc)
  • Zařídila jsem své rodině knižní Vánoce
 No, už plácám blbosti, to by snad jako to avizované krátké shrnutí stačilo:) A co mě čeká v roce 2014? Hlavně maturita a na podzim snad nástup na VŠ...
Tak teď už jen naučit se psát do data rok 2014:)

 

1 komentář:

  1. Tos měla docela nabitý rok, už víš, kam na vejšku?

    OdpovědětVymazat