neděle 3. května 2015

Zbořené mýty o knihomolech

Vím, že od uzavření formuláře uplynula už dlouhá doba, ale konečně jsem si našla čas a vytvořila výstup z tohoto projektu. Pro větší přehlednost jsem dala data ke každému mýtu do grafů.
Projektu se zúčastnilo celkem 123 knihomolů, řekla bych tedy, že výsledky můžeme prohlásit za pravdivé.
A jak to dopadlo?
Tyto mýty se nám úspěšně podařilo zbořit - jsou to ta největší klišé, která slýcháme opravdu často.
Většinu se nám podařilo zbořit dost jednoznačně, jen mýty "Být knihomolem je práce na plný úvazek." a "Knihomol je zpravidla introvert." našly i celkem vysoký počet příznivců.


A tady jsou mýty, které se nám zbořit nepodařilo - někdy jen o chlup, někdy naprosto jasně.
Myslím, že můžu projekt prohlásit za úspěšný, protože dokázal, že jsou knihomolové naprosto normální lidé a vůbec se nadjí vzhledově nebo povahově generalizovat.
Já se pod výsledky můžu podepsat, a co vy? :)

Knihy, které jsem přislíbila dvěma vylosovaným respondentům, našly své nové majitele.
Číslo 3 má ve formuláři Dragita a číslo 32 Eileen!
Oběma výherkyním gratuluji a posílám e-mail :)

4 komentáře:

  1. Super prieskum, odpovedala by som rovnako ako väčšina :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Výsledky se mi líbí, myslím si, že lépe to dopadnout nemohlo :)
    A velmi mě potěšilo, že jsem vyhrála knihu. Díky, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento prieskum ma zaujal :) Naoazj dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat