pondělí 28. prosince 2015

Povánoční knižní bazar


Vánoce jsou za námi... Ty letošní mi přinesl nečekaně velké množství knih, na které už bohužel nemám dostatek místa v knihovně. Proto jsem se rozhodla některé z mých knih s těžkým srdcem prodat...

Informace:
  • Drtivá většina knih je čtená jednou, maximálně dvakrát. Všechny jsou ve skvělém stavu!
  • Kromě Destrukčního deníku a Fangirl jsou vše hardbacky
  • Všechny knihy jsem kupovala sama, nejde o RC výtisky
  • Jsem ochotna posílat i na dobírku, ale v tom případě bude cena za poštovné vyšší, dobírka se totiž zrovna nevyplatí.
  • Ideální je platba předem na účet, co se týče referencí, na ty se můžete podívat třeba zde na mém účtu na Vinted.
  • Možné osobní předání v Praze nebo Mladé Boleslavi
  • Cena za poštovné je na knihu radši 60 Kč, případný přeplatek vracím.
  • Kontaktujte mě na ronnies-books@volny.cz nebo na FB (dokaz v menu)
 Tak, a můžeme přejít k samotné nabídce :)



Série:
Škola noci (1-10) - P.C. Cast a Kristin Cast 900.-
Akademie Evernight (komplet) - Claudia Gray 400.-
Sukuba - Richelle Mead 550,-

Samostatné knihy:
 
Destrukční deník - Keri Smithová (naprosto netknutý) 100.- - ZAMLUVENO

 
Nebe je všude - Jandy Nelsonová 150.-

 
Železný král - Julie Kagawa 120.-

 
Easy - Tammara Webberová 150,-

 
Fangirl - Rainbow Rowell 170,-

 

Ella a Michael navždy - Jessica Sorensen 130,-


 

Pomsta nosí Pradu - Lauren Weisberger 150,- ZAMLUVENO


 

Moře klidu - Katja Millay 150,-


Dokonalý sen - Ally Condieová 120,-
 Anna krví oděná - Kendare Blake 120,-
 Legenda - Marie Lu 150,-

Žádné komentáře:

Okomentovat