čtvrtek 23. dubna 2015

Knihy mají zelenou

 
Předpokládám, že jste také všichni dneska vyrazili do knihkupectví a pořídili jste si knihu za cenu bez DPH :D
Já jsem kvůli tomu spěchala v pauze mezi dvěma cvičeními na Chodov do Neoluxoru. Strávila jsem tam strašně dlouhou dobu, protože jsem chudá studentka a dovolila jsem si takhle "jen tak" koupit jen jednu knihu, tak to chtělo promyšlený výběr.
Díky všem svým přátelům na Goodreads, kteří mi (ač o tom nevědí) svými názory pomohli k výběru Avy Lavender. Ještě, že tahle komunita existuje! :)
A co vy, co jste si pořídili?

4 komentáře:

  1. Já jsem pořídila docela dost (a to jsem se ještě mírnila :D) - Elitu, Příliš noho Kateřin, Brenda Veliká, Odpusťte mi, váš Leonard a Osvětimskou knihovnici.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si koupila knížku Pokání, ještě si ji musím vyzvednout, ale moc se na ni těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si nekúpila nič, ale je super, že si využila túto akciu, kniha vyzerá dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si tiež nič nekúpila, a tá knižka má veľmi peknú obálku a čítala som aj dosť pozitívnych recenzií :)

    Zonia's Book World

    OdpovědětVymazat